tankespinn…

 

God morgen Norge!

 

Tidlig tirsdag morgen, og kaffe, havregryn og God morgen Norge suser.
Dagen har startet
Planen siger på… i dag tenkte jeg komme meg en liten tur på treningssenteret og gjøre treningsprogrammet fra fysio.
Gruer meg litt fordi jeg blir dårlig etter hver treningsøkt på arm, skulder og nakke…
Men vondt skal vondt fordrive sies det…
Da er det bare å stå på!

Hva så vi på “for noen år siden”… og jeg tenker TV
Det var underholdning da også
Mest siktet mot helgene
Nå er det underholdning og massivt av kanaler å velge i døgnet rundt
Men hva er underholdning?
Vi er alle ulike og liker forskjellig

Min mening?
Jeg er møkk hakke lei av å se kjendiser i alle slags tv-program nå
Og f.eks. dette programmet  “Sofa” – så sitter vi og ser på andre som sitter og ser på forskjellige tv-program
Hva er meningen med det?
Ja, jeg vet, noen liker det….
Og repriser på repriser… uendelig repriser…

Har vi sett alt?
Er det det som er problemet nå
At vi har fått alt inn gjennom stuedøra – og det er ikke mer å hente
Ikke noe nytt og morsomt?

Jeg liker “The Voice” – der ukjente mennesker kommer og viser sitt talent
Og jeg ser serier
Jeg er ingen serie-dronning – men kanskje ikke langt unna…
Heller det, enn f.eks. Farmen….
Ja, det er faktisk morsomt å se disse oppussingsprogrammene tv2 har!
NRK har gode serier
Ja nei – den gode underholdningen – vi har vel noe for en hver smak i dag
Vi kan velge kanaler
Vi kan velge stillheten….

 

Midten av januar er passert
Hvor har de dagene gått hen?
At de har gått er helt sikkert, det viser datoen i dag
Januarsalg… hvem har råa til å løpe å kjøpe pr dags dato da?
Regningene står i kø for å bli betalt…

 

 

Hvordan var dagen, samme dato åra før?
Klikk i linker nedenfor og du finner det ut 😀

 

17. januar 2016 – ikke innlegg

 

17. januar 2017 – ordtak/sitat

 

17. januar 2018 – Ta tak

 

17. januar 2019 – Snøføyka

 

17. januar 2020 – Vårfølelse i januar

 

17. januar 2021 – Reklamen gjør det

 

17. januar 2022 – Tankespinn inn i dagen – singel

 

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 35 = Veralynn
Plass nr. 57 = Bforb
Plass nr. 85 = Sigurdstorm

 

Lag deg en fin tirsdag

 

12 kommentarer
    1. Ja, de dagene de dagene. Jeg synes tv-tilbudet har blitt rart jeg. Slett ikke alt som er interessant, men jeg har vel blitt gammel da……………

    2. Trolske, nydelige vinterbilder! 🙂 Enig med deg… Jeg orker ikke alle kjendisprogrammene. Synes det blir kjedelig og meningsløst. Men liker The Voice. Ellers får tv-en mange og lange pauser her i stua.

    3. Er så enig med deg. Rimelig lei alle disse kjendisene som skal være med i flere program samtidig. Jeg har pleid å se på Farmen, og kikket på første denne gangen også, men kjente at nå gidder jeg ikke se det mer. Lei at de skal være så innmari slitsomme, kranglete m.m. Det må da være annet å finne på?
      Ser på the Voice og Hver gang vi møtes. Også ser vi diverse serier. Vi klarer oss fint uten å se sofa ihvertfall 😉
      God tirsdag! Klem <3

    4. Jeg tror det er blitt vanskeligere og vanskeligere for kanalene å finne nye ting som frister oss å se. Jeg synes NRK har mange interessante programmer.
      Har du sett Arvingen?
      Det syntes jeg var interessant.
      Ha en fin kveld!🤩

    5. Dagene går ja…. og – jeg følger litt med på noe på tv for tida. Toppen er Demenskoret på NRK, så er det Tid for hjem på TV2 og Mina, lilje og meg på TV2. Der ingen skulle tru er også bra…..! The Voice og Hver gang vi gråtes også! Ingen andre type serier elno for meg…! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg