tusen takk

 

Tirsdagen er her
Margrethe, bloggeren Utifriluft, har kjørt videre på sin tur med bobilen

Så herlig at min bloggvenninne tok turen til sunnmøre!

Tusen takk for tiden vi har fått sammen 🙂

Og nå skulle turen gå innom Connie, som har bloggen Fruensvilje, før hun dro videre på sin ferd
Så herlig å ha en slik ferie 🙂
Margrethe er tøff altså!
Enda tøffere enn jeg først trodde 🙂
Jepsipepsi!

Og jeg tok en rusletur i veldig sakte tempo, en stund etter at Margrethe dro
Det er klart at etter å ha vært mega-sosial og ute på tur masse, så merker kropp og sinn det
Så i dag er det en litt sløv dag – også på grunn av regnet og skodda som henger over oss

Men tur bak ved Gamleeidet blei det
Og i regn blir det dråper
Og det er mye vakkert selv i tåkeheimen

Her er turen:

Etter hvert så fikk jeg ikke bruk for paraplyen – men den er kjekk å ha –
og når det regner, har jeg den som regel med
Liker ikke å “bare” gå med hette noen ganger
Sånn er det med den saken

Ser du noe i denne stammen?
Jeg ser en dame med hatt?
Eller noe annet?

Hjemme igjen og nyte en god kopp ingefærte 🙂

Blåsbortdagen – så kom hun

I går – ute i friluft

 

Lag deg en fin fin tirsdag der du er

14 kommentarer

Siste innlegg