vårtegn

RUNDA RUNDT VED LAVOEN OG FORBI
Bak ved Gamleeidet

 


Denne første måtte jeg snu og gå tilbake til, for jeg følte det var en flamme der inne 🙂
Kan du se den lille flammen
Ett tegn på håp….

 

 


Vet ikke helt, men ser et smil langt der inne et sted…

 

 

 


SMILEY!

Det er saga ned trær langs turstien – og det er bra!
Og eg ser figurar i stubbane
Kva ser du?

 

Ikkje her ein gong… tenkte eg,
men så lyste noko mot meg, og der var den, hestehoven ❤️

Dei fyrste sikre vårtegna,  hestehoven og tjelden 😃

Også denne buska her da, som jeg ikke husker navnet på
Bloggeren Natheless kjenner til den 😀
Den begynner gi god duft fra seg når jeg gnir frøa i hånda 🙂

I går var det vårjevndøgn – og det var det bloggeren Pensjonistgunna som minnet meg på, da jeg las hennes innlegg 🙂

Nå bygger det seg opp til storm i vind og regn ute
Da er det godt å sitte inne med en god kopp kaffe !

4 kommentarer
    1. Så mange fine bilder! Jeg ser flammen – og smilet….! Og så kommer det en nisse og en sommerfugl….! Elsker sånne bilder..! Deilige vårtegn også – nå mangler bare litt varme, så er jeg sååå fornøyd! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg