hei september

 

Hei september!
Tusen takk for det du har levert

Og nå er det siste dagen i september 2023 🍁🍂

Det regner og regner og regner ☔️

Men ut på tur blir det uansett 🏃‍♀️

Med paraply 👍

 

 

 

Helt greit med paraply – man vet aldri når det kommer en regnskur
I dag var det kontinuerlig på denne runden bak ved Gamleeidet
Litt artig også – med fotografering og slikt
En rød paraply passer inn i høsten

 

Siste dagen i september, åra før, så slik ut:

30. september 2022 – Å ta på maske – mine dikt

30. september 2021 – Kva er det med deg…  mine dikt

30. september 2020 – Overraskelse i posten fra bloggeren DEDICAT

30. september 2019 – Etter nattevaktshelg

30. september 2018 – Øvingshelg med koret

30. september 2017 – Medan du søv

30. september 2016 – Tidlig morgen – trening og slikt

30. september 2015 – Samvittigheit – mine dikt

 

God helg videre der ute!
Og du, stå deg vel 🙂

4 kommentarer
    1. Et skikkelig blikkfang, den røde paraplyen.🤩
      Skikkelig høstvær hos både deg og meg.
      Nyt lørdagskvelden.🍃🍂

    2. September måned har virkelig vært kjempefin ja, og det har vært masse fine høstdager hvor jeg har kost meg med kameraet ute på tur 😊

      Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 😍

      Ønsker deg en superfin lørdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg