hva skjedde

OKTOBER

Så er det siste dagen i oktober 2019.

Jeg sitter her med grums og kløe i nese og hals……… minner sterkt om det jeg hadde første uken i juli i år – da jeg fikk INFLUENSA!
Men satser på at det ikke er INFLUENSA denne gangen – at jeg klarer å styre unna og ikke blir verre.

Oktober er måneden med alle de vakre farger – helt til trærne nå står nesten nakne.

Jeg er veldig glad i høsten – og egentlig litt vintertiden også. Lys inne og mørkt ute. Det er bare vindstyrken som er så travel – storm og orkan – det liker jeg ikke.

Det blir nakent ute nå  –  bladene ligger på bakken og beskytter.

Jeg tenker positive tanker for tiden fremover nå. Selv hvor nakent det er – så er det en fin tid – og om ikke lenge, så snur det jo igjen 🙂

 

DET GJELDER Å SE LYST PÅ DET!!!

 

Men hva skjedde siste dagen i oktober året før – og året før der igjen?

Klikk på datoene nedenfor og kom inn til innlegg og se 😀

 

31.10.15

 

 

31.10.16

 

31.10.17

 

31.10.17

 

Og for oktober 2018 var 31. oktober et tilbakeblikk for årene før 🙂  Så da tar jeg bare nest siste dagen i oktober 2018 om du titter innom linken nedenfor.

30.10.18

 

Ingen dag er lik og heller ikke i disse innleggene 🙂

 

#tilbakeblikk #oktober #høst #nakent

10 kommentarer
    1. Vakre høstbilder..og snart er vinteren her 🙂 Influensa er det best å slippe unna..men litt forkjøla i løpet av vinterhalvåret hører liksom med … Kos deg med dagen videre <3

    2. Her var det variasjon ja. I førsten litt mindre bilder, så et dikt, litt sand og snø!!! Nå er det solskinn her og det er vakkert. I fjor hadde vi vel litt snø vi også, som smeltet. Morsomt innlegg. Klemsiklem:)

    3. ingen år er like nei,men livet blir levd ,liker denne tiden på året jeg også,det er noe koselig med lys inne og mørke ute,dei gylne fargene og til slutt en natur som går i dvale for så å springe ut igjen til våren :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg