TIDEN
som man har så mye av, strekker ikke alltid til, den.
For en tid tilbake så la jeg ut DETTE innlegget.
Spennende NYE tider.
Også kom DETTE innlegget.
Også går dagane og lille LEIA tar hele min tid, pluss jobb og mine fritidsaktiviteter.
Kroppen min sier STOPP og jeg er nede for telling.
Jeg klarer ikke prioritere DATINGEN som jeg hoppet meg på.
Jeg klarer ikke følge opp.
Kroppen og sinnet er for slitent ennå, men jeg er kommet langt opp igjen og er positiv til det meste igjen.
Men jeg kan ikke klare å prioritere dating for øyeblikket.
Det krever mere enn som så, å få valp i hus.
Det er jo som en baby.
Og jeg får vondt i hjertet når jeg må reise fra henne.
Men hun MÅ lære seg å være alene, og det klarer hun nå, når jeg er på jobben eller korøving eller trener.
Jeg har kuttet ut AKTIVSENTERET – og det er en liten sorg i seg selv.
Kroppen og venstre hofta mest, takler det ikke.
Jeg skal begynne på basseng-trening i steden for, og håper betennelsen i kroppen ikke aktiveres for mye pga varmen.
Trening er godt og man må finne det rette for hver enkelt.
Nå prøver jeg noe nytt 🙂
Kanskje passer jeg helst alene?
Jeg vet ikke………
Jeg gir ikke opp datingen men akkurat nå noen måneder må jeg rett og slett prioritere lille Leia og få henne trygg og ordentlig oppdratt – så føler jeg meg også friere etter hvert.
Det er ikke alltid det er på det 4. det skal skje……….
Det var ikke det akkurat nå iallefall, selv om det var veldig spennende og hyggelig, så må jeg prioritere.
Så tenker du; MÅ du prioritere?
Og jeg svarer: JA!
Det er slik det er med meg.
Så blei det hund i første rekke akkurat nå.
Av og til føles det som om man tar to skritt frem og ett tilbake.
Jeg savner fortsatt noen å dele livet med, og håper fortsatt på å finne en som kan holde ut med meg.
Og det er veldig dumt å si at AKKURAT NÅ PASSER DET IKKE.
Men det gjør ikke det akkurat nå……. så da får vi se..
Tiden får vise.
#littavhvert #toskrittfremogetttilbake #tiden #dating #søndag




































