siste dagen..

 

 

 

31. oktober 2020

 

 

Lørdag og siste dagen i oktober 2020

 

Et år som nærmer seg enden.
Vi går inn i dei to måneder som kanskje er de mørkeste?
Men, for meg er de de luneste og der man forbereder seg til desember og jul.
Den koselige tiden for mange – men den triste for enda flere.
For det er ikke så mange som liker denne tiden mot slutten av året.
Sånn er det med den saken.

Jeg liker jo egentlig alt med hver enkelt måned.
Jeg blir ikke deprimert av mørket – og jeg elsker årstidene.
Jeg er kanskje heldig?

 

Jepsipepsi!

 

 

 

Hvordan har siste dagen i oktober de andre årene vært?

 

Om du klikker i linkene under, kommer du inn og ser hva som skjedde helt tilbake til oktober 2015.

 

31. oktober 2015 og jeg så trøtt ut…

 

 

31. oktober 2016 med sitat..

 

 

31. oktober 2017 i Mulevika

 

 

31. oktober 2017 med eit dikt

 

 

31. oktober 2018 er linket til årene før… som over her 🙂

 

31. oktober 20.19 med pakke i posten!

 

 

31.10.3019 mens man venter

 

 

Så er vi her i dag, 31. oktober 2020 – det er Halloween – det er lørdag – og dagen opprinner med blå himmel – og jeg skal snart på YOGA!

 

Jepsipepsi!

Holde kroppen og hjula igang.

 

 

HA EN FIN DAG DER DU ER!

 

 

#oktober #tilbakeblikk #haenfindag #blogg #lørdag

6 kommentarer
    1. Kjempeartig med en sånn resyme,, mimring 🙂 Scrolla meg innom noen av de… 🙂 Tusen takk for stunden.. Ønsker deg en flott lørdag.. 🙂 Kos deg 🙂 Klem

    2. De to mørkeste månedene gjenstår – men også de to “varmeste” om du skjønner hva jeg mener! Det er lys og pynt og varmt i stua! November er jo min bursdagsmåned og jeg elsker jul….. sååå – jeg gleder meg til de to neste månedene, jeg! Alle måneder er flotte – på hver sin måte… så kanskje jeg er heldig jeg også <3

    3. Vakre bilder som alltid. Ja, det er november i dag. Jeg liker variasjonen i årstidene og dagene fram imot advent liker jeg. Vi er heldige vi som klarer å nyte dagene som går. Men det kan bli vel mørkt i januar kanskje, men da kommer jo snart våren. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg