tankespinn

 

God morgen Norge!

Tenke seg til da, så var det slutten på denne måneden også…
31. mars 2023 begynner bli historie.
April er like rundt hjørnet!

Jepsipepsi!

Det var faktisk mye snø i fjor på samme dag også
31. mars 2022 – Fotfeste

Og klikker du i linkene, ser du dagens forløp for et år siden

31. mars – Solbrent?

31.mars – Ender/Duck

31. mars – Ah slik er det

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 32 = Ninasprelllevende
Plass nr. 54 = Frifrajobbenrestenavlivet
Plass nr. 82 = Vikinghopper

 

 

Selv om man øker aldersgrensen på røyk til 20 år… ja så får de som vil røyke tak i dette, uansett aldersgrense…. Tror du ikke det?
Det lureste er å fortsette med å fortelle hvor skadelig det er,
og så får hver enkelt velge.

Det er uansett ikke kult å røyke!
Selv om jeg en gang trodde JEG var kul når jeg røkte…
avhengigheten tok over,
og det blei umulig nesten, å komme ut av avhengigheten

Det beste er å ALDRI begynne med hverken røyk eller snus
Det bryter ned helsen!

Jeg har vært røykfri i over 10 år!

 

 

Stå deg vel inn i denne siste dagen av mars 2023

Så er det bare å ønske april velkommen inn!

 

15 kommentarer
    1. Jeg gikk tilbake for å sjekke hva slags vær vi hadde her i Oslo på denne dagen i fjor, men jeg hadde bare skrevet at det var kaldt og omtrent samme temperaturen som i dag. Tror du har rett i at det ikke hjelper å øke aldersgrensen på tobakk, så vil de som ønsker det klare å skaffe seg røyk. Selv har jeg vært totalt røykefri i over 20 år nå. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    2. Jeg forstår ikke hvor dagene, ukene og månedene har blitt av, og jammen går vi inn i første vårmåneden april ❤😊 Jeg velger meg april diktet tenker jeg på.

      April er en herlig måned hvor mye skjer ute i naturen 😊 Vi går en nydelig årstid i møte nå ja.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. mars 2022 var en vakker vårmåned med blomstring og varme ,ja vi satt ute og sola oss i singlet helt til vi kom til siste dagen ,da kom snøen og ble med inn i april ,la oss håpe att vi i år tar sola og våren med inn i april siden vi har hatt så mye og lenge snø i mars i år :=)

    4. Guriland så nydelige bilder nederst.🤩👌🏻
      Så flink du har vært som har slutta å røyke.👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg tror nok regjeringa må innføre andre ting hvis helsa til folk skal bli bedre. 20-års grense på røyk har nok liten effekt, dessverre.
      Ha en nydelig start på helga!🥰

    5. Jeg er vel en av de få i verden som aldri har prøvd røyk eller snus, så….. avhengighet er jo ikke bra, så flott at du klarte å slutte! Tror ikke aldersgrenseheving kommer til å virke så super-bra – folk må nok heller tenke sjøl! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg