tankespinn…

 

God morgen Norge!

🐞

Snþfall

SĂ„ var det hvitt igjen, rundt nova
Hvem skulle tro det, etter de fantastisk 14 dagene med sommer, som var her pÄ sunnmÞre, bare for litt siden
Men slik er det
April og mai kan vÊre lunefulle pÄ sin mÄte

Vi er inne i siste uka av april 2023
Og jeg har nok en tendens til Ă„ gjenta meg; hvor har april blitt av?
Det gÄr bare hakket for fort
Det gjelder Ä ikke se sÄ langt fremover
Det blir for skremmende nÄr den bedre halvdel da forteller at det ikke er sÄ lenge til jonsokafta og solsnu

Ja, det er dette med Ă„ se minst mulig frem
Ta dagen i dag og nyte den, selv om det er hvitt pÄ bakken

Det er uansett mye Ă„ vĂŠre takknemlig for
Selv om vÊret ikke er pÄ vÄr side for Þyeblikket
Og jeg tror ikke man trenger tenke sÄ lenge etter, fÞr man finner gode og positive ting i hverdagen

Dette med den gode kaffekoppen, den fĂžrste inn i dagen, den er god!
Øyeblikket
Det hĂžres helt sikkert jĂ„lete ut – for tenk pĂ„ alle de som ikke kan ta denne gode kaffekoppen
Eller de drikker ikke kaffe


Nei, da hÄper jeg morgenstunden er gull pÄ andre gode mÄter
Og ja, jeg er fullt klar over at det er de som ikke har en god morgen i det hele tatt
Som skulle Þnske dagen ikke vÄknet til liv

Jeg vil gripe dagen, selv hvor elendig den er.
Selv det hĂžres flĂ„sete ut – men hva skal man ellers gjĂžre
Jeg vil jeg vil jeg vil
Og det man vil, det klarer man som regel?

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 32 = Adalsjenta

Plass nr. 54 = Akbhandy

Plass nr. 82 = Janichekan

 

 

Tilbakeblikk pĂ„ samme dato Ă„rene fĂžr –
var det snÞ pÄ samme tid?

26. april 2016 – Oppskrift pĂ„ lykke – en challenge

GoksĂžyra

26. april 2017 – VĂ„rsol

26. april 2018 – Fotografere

26. april 2019 – Badesesongen Ă„pna i Mulevika – men ikke bilde i innlegg

26. april 2020 – SĂ„nn gĂ„r nĂ„ dagane

Krana

26. april 2021 – God middag – lapskaus

BlÄ himmel

26. april 2022 – Gemleeidet – ut pĂ„ tur

 

 

Lag deg en sĂ„ fin onsdag som overhodet mulig, der du er ☘

 

10 kommentarer
    1. Jeg kjente at jeg ble sĂ„ fort vant til sommervarmen, men ikke like mye vinteren som kom tilbake igjen. Tror den blir veldig kortvarig, holdt jeg pĂ„ Ă„ si for akkurat nĂ„ begynte det faktisk Ă„ snĂž litt igjen. Ha en fortsatt fin midtiukendag uansett vĂŠr klem, đŸ€—

      1. Ja jeg tenkte ogsĂ„ at NÅ er vĂ„Ă„Ă„Ă„ren endelig her – men litt skuffa nĂ„r vinteren slo til … men men vi er pĂ„ rett side av Ă„ret uansett 😀 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg