tankespinn… og gratulerer….

 

God morgen Norge!

 

Det er berre eit ork med heile jula!

Å grue seg til desember
Og alle andre slike merkedagar i året
Grue seg til
Det er ikkje bra – er det vel?

Kvifor gruar ein seg til november, desember og aller sist, jul ?
Og for ikkje å nevne neste nedfallsgruva, januar!

Alt maset og tjaset med gaver og dill og dall
Det er ikkje morosamt!!

Mange gledar seg til alt er over, til mørket har forsvunne og lyset har vendt tilbake

Det er ikkje  sjarmerande med slike kommentarar, er det vel?

Men ein lyt akseptere at  ikkje  alle elskar jula,
andre merkedagar, mørketid og slikt
Det har vel med familie og oppvekst, korleis ein er som person,
og kva ein finn av interessar?

Eller det berre er slik, at merkedagar og mørketid er nedtur og ikkje betyr noko

 

For meg som likar mørket og jula, er det ufatteleg
Eg elskar den “raude desember”,
som eg forbinder den med
Tenne lys inne og ute

Raud stjerne og raud julepynt og raude dukar

Ventetida er jo lilla – og i min oppvekst var det lilla lys og ikkje så mykje anna pynt, før lisje julafta
Pluss kalender då
Den med sjokolade eller plastfigurar i

Vi gjer det til det vi vil det skal være?
Vil ein stresse så stresser ein
Må ein lage 100 kalendergaver?
Dyrt er det som tjusand!
Men der igjen – ein gjer det til det ein vil
Ja, dei som har anledning og økonomi til det

Nokon gruar seg sjølv om dei har økonomi til ei god jul
Andre gruar seg fordi dei IKKJE har økonomi til å feire jul i det heile tatt
Men uansett kan ein finne den gode jula utan at det skal koste all verda…
Karusellen er det vi sjølve som set i gong….
Dei fleste av oss….

Men eg “hatar” ikkje jula
Eg elskar den – eller –  er veldig veldig glad i den…
Og det har nok med oppveksten MIN å gjere
VI har alltid hatt ei god jul – i allefall oppe i mitt haud

Juletradisjonar

Førebuing til jul var ikkje alltid like morosamt – i allefall ikkje det med å pusse kopar og sølv… men det måtte gjerast det også

Vi vaskar ikkje ned – som dei gjorde før
Vi vaskar når det faller seg slik
Trur ikkje vi stresser med akkurat den delen
Reint nok blir det uansett

Dei sju kakesortane eller “slaga”,  er kutta ut
Kanskje blir det 2-3
Vi har det meste uansett – og kanskje blir det “kjøpekake”…

Godteri er ikkje stas lenger for vi spiser det når vi vil
Gaver….
Det er stas – sjølv om mange synes det er eit pes

Jula er berre pes…
Mørketida er deprimerande….

Ok – mange har det slik – det er akseptert – og forstått…. men…

 

NEI – JULA ER RAUD OG FIN OG FULL AV DUFTER –
OG MØRKETIDA GIR ROM FOR LYS OG INDRE FRED

 

Jaja det duftar heile året….

Ein ting som “berre” høyrer jula til – er julesongane og julekonsertane og julefilmane og kalenderane og lyset og…

Ei større samhørigheit?

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 98 = Ninaelizabeth

Plass nr. 20 = Heidirosander

Plass nr. 48 = Damafranord

 

 

Tilbakeblikk til same dato åra før:

 

11. desember 2015 – Noen har bursdag – katt osv..

 

11. desember 2016 – Nordavind og…

 

11. desember 2017 – Og det måkes…

 

11. desember 2018 – Fjelltur – mange slettede bilder…..

 

11. desember 2019 – En stjerne skinner i natt..

 

11. desember 2020 – Og fredagen kommer og går

 

11. desember 2021 – Ventetida og luke 11

 

11. desember 2022 – Begivenhetsrik  – morgenbad – hunden Leia og ….

 

11. desember!


Gratulerer med dagen i dag Marita!
Storesøs og venninne, fra barneåra og hele veien til dags dato
Gleder meg til vi møtes!
Planen i dag gjekk i vasken – men på ein positiv måte – berre så det er sagt 🙂
Stå deg vel gode du!
Gull verdt og meire til 

Fortsatt god ventetid inn mot julafta

Stå deg vel, så godt du berre kan

8 kommentarer
    1. Jeg finner alltid noe lyspunkter uansett tid. Og julen elsker jeg også med alle farger og slik og til minne om Jesus som kom til verden:)
      Ha en fin mandag:)

    2. Kommentarer om at det er bare mas og styr med jula, at folk misliker jula, og krav om at de skal ha ditt og datt, kan faktisk virke inn negativt på andre som gleder seg, ta fra de noe av gleden for de som hører på. Men vi får vel bare akseptere det.
      Så godt å ha ei storesøster som også er venninne! ❤️

      1. Ja vi er ikke søsken men jeg kaller henne storesøs fordi hun er som en søster for meg 🙂 Og vi har bursdag etter hverandre 😀

    3. Enhver må få føle det de vil med jul! Jeg er som deg – jeg eeelsker jul og alt den fører med seg av gaver, baking, julekort og kos! Det er bare å nyte! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg