april

1. april 2019

 

Tenke seg til kor fort tida går………..
Så er klokka skrudd fram igjen og kanskje var det siste gongen vi gjorde noko med tida?

 

TV-lisensen skal bli historie?

Vi går iallefall inn i 1. april 2019 for fyrste og siste gong.
Men kva skjedde åra før ?

 

 

1. april 2016
Et innlegg om smerteterskelen
og
diktet

 

Pling
under her
1. april 2016

 

1. april 2017
Ut på tur – over

og

et ordtak/sitat under
1. april 2017

1. april 2018
Og her var ti på topp igang igjen – i innlegget over 🙂
Og det er til og med påske!

 

1. april 2018 
Bank i bordet i innlegget over 🙂

 

 

Tenk for ei fortid vi har.
Minna vi har å sjå tilbake på.

Eg er meg nesten bevisst dette med dagen i dag 🙂
Men – det er jo ikkje slik vi lever etter – å gripe dagen – fortida notida og framtida.
Men det er no ein gong slik at det er dagen i dag og alt anna har vore eller har ikkje blitt enno.

#1april #april #tilbakeblikk #minner #fortid #mandag

14 kommentarer
    1. Ja tenk, lisensen skal bli historie. Men så legger de på skatten istedet, så for enkelte blir det nok dyrere 🙁
      Jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke NRK kan være reklamefinansiert som alle de andre kanalene? Men da ville vel ingen giddet å se på. Da måtte de gjort noe for å gjøre kanalen mer atraktiv 🙂 For mye arbeid det.
      Jeg skjønner ikke det med å stille klokka heller. Det begynte vi visst med på 80 tallet.
      Jaja, er visst mye man ikke skal forstå.
      Men 1. april er det jo. Vårmåned og greier ♥ En glede det. Denne dagen leser jeg aldri nyheter 😉 Men ellers lever jeg som før 🙂 Og i dag skal solen nytes 🙂
      Du har så mange fine bilder til innleggene dine. Det er en glede å se på 🙂
      Ha en herlig dag ♥

    2. Like greit om det blir slutt på den klokke-stillinga syns jeg.. Ja nå er det April og vårmnd..får bare prøve å nyte den lyse tida før det snart går mot jul igjen..hehe.. Nydelige bilder med fint vårlig lys <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg