tankespinn…

 

God morgen Norge!

Oppe og hopper tidlig lørdag morgen?
Jepsipepsi!
Når natten har vært god og man like så godt kan stå opp – da er det en god start på dagen 😃

 

 

Hvordan er vĂŚret?
Jeg ser lyktestolpene gjennom skodda
Observerer at veiene rundt huset er tørre og robotklipperen har parkert i huset sitt
Den har ikke satt seg fast i noe gjørmehull i løpet av natten…
Så – det er opplett!
12 varme i skrivende stund og det skal visst bli bedre utover dagen og helga..
Opplett…  slippe paraply..da blir vi glade da!
For sola har ikke skjemt oss bort denne sesongen, det skal sies  🌦🌧🌥

Det er som strikkekjerring sier i et innlegg; brøyte seg vei gjennom gjørme og vannansamling…  joda… vi har det vi og de nordpå… Mye regn og billig strøm osv…

Skulle tatt en slange fra ei elv eller et vassdrag og pumpet vann til alle som trengte det – det hadde vært noe det!

 

 

Nei, jeg klager ikke jeg…
Sommeren kom og for som en rakett i feil retning…
Og sĂĽnn gĂĽr no dagane kan man si
For det som er helt sikkert, for min del, er at sommeren har gĂĽtt sin gang uten at jeg nesten har lagt merke til den
GĂĽr det an?
Joda… jeg vet ikke om den rett og slett har regnet bort, men den har gått sin gang, og jeg med den
Så er det bare å ønske høsten velkommen – og satse på at den går saktere og er varmere og vakrere enn noen gang 🌞

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 40 = Damafranord
Plass nr. 62 = Frodith
Plass nr. 88 = Ninaelizabeth

 

 

Et tilbakeblikk for ü se om vÌret var like elendig samme dato ürene før:

 

13. august 2015 – Tur til Runde
13. august 2015 – Bærtid

13. august 2016 – Kvalsvikdagen

13. august 2017 – Sol

13. august 2017 – Hagl

13. august 2018 – Rutiner

13. august 2019 – Frisbeetime

13. august 2019 – Eg tåler så vel

13. august 2020 – Sitte under paraplyen

13. august 2021- Fredag den 13

 

 

 

🌞  STÅ DEG VEL  🌞

 

#tankespinninnidagen

9 kommentarer
    1. Jeg digger nĂĽr du bruker ordet “opplett”. Tror mormora mi brukte det ordet. Nydelige bilder, som vanlig. Ha en glitrende fin dag! 😊

      1. hahahha Takk for det, Kari 🙂 Jeg har alltid brukt det ordet og har egentlig aldri tenkt over at det er “uvanlig” – men jeg har av og til fĂĽtt kommentar pĂĽ at det er sĂĽ rart og morsomt det ordet 😀 Glitrende fin dag til deg ogsĂĽ 🙂

    2. Sommeren er ikke riktig ferdig ennĂĽ, men den har gĂĽtt som en vĂĽt ĂĽnd gjennom tilvĂŚrelsen. Skjønner liksom ikke hvor den ble av, det var tidlig juni og man gledde seg…og sĂĽ plutselig er en her og har ikke sett noe til den. Ha en nydelig lørdag, uansett <3.

      1. Dagen har vĂŚrt toppers! I dag er det søndag og en ny dag der sola er pĂĽ himmelen 😀 Dette blir bra 😀 HĂĽper dagen din ogsĂĽ blir god som gull – ny og spennende 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg